logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۹۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان: ورود جهانگیری و شریعتمداری به موضوع "روغن جهان"/ تعیین تکلیف این کارخانه با طی مراحل قانونی انجام می‌شود

مدیرکل-امنیتی-استانداری-زنجان:-ورود-جهانگیری-و-شریعتمداری-به-موضوع-"روغن-جهان"-تعیین-تکلیف-این-کارخانه-با-طی-مراحل-قانونی-انجام-می‌شود

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان از ورود جهانگیری و شریعتمداری به موضوع روغن جهان خبر داد.

امیرحسین اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره با تایید توقف خط تولید این کارخانه اظها کرد: در کنار موضوعاتی که پیرامون این کارخانه قرار دارد، تعیین تکلیف این واحد تولیدی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود که این واحد تولیدی قرار است کار کند یا نه گفت: متاسفانه مسئول این کارخانه به بهانه‌های مختلف دست زده تا از کارگران به عنوان یک ابزار استفاده کند.

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه ما به شدت با این موضوع که کارگران به عنوان ابزار باشند، مخالف هستیم، ابراز کرد: معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت به موضوع روغن نباتی جهان ورود کرده‌اند.

وی بیان کرد: ورود معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت به این موضوع در جهت نحوه واگذاری سهام این کارخانه است و همچنین دنبال این خواهند بود تا این کارخانه طبق قانون به افراد دارای صلاحیت واگذار شود.

اسکندری با بیان اینکه مسئولان کشوری نسبت به موضوع روغن جهان حساسیت بالایی دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی به صورت قانونی هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت عالی استان پیگیر موضوعات است، افزود: تعیین تکلیف این کارخانه با طی مراحل قانونی انجام خواهد شد.

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه پیگیر بیمه و مطالبات کارگران هستیم، اظهار کرد: در خصوص بیمه بیکاری کارگران نیز پیگیری‌هایی را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مسئول این شرکت به هیچ یک از قولهای خود وفادار نیست، ابراز کرد: مواد اولیه به صورت کامل فراهم شده و مانعی برای تولید نیست و فقط بهانه‌های غیرمنطقی منجر به این وضعیت شده است.

اسکندری با بیان اینکه مالک روغن جهان به بهانه همکاری نکردن دستگاه‌های دولتی و قضایی تولید را متوقف کرده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که ما نهایت همکاری را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال یک فرد صلاحیت‌دار برای این مجموعه هستیم، گفت: در خصوص بیمه بیکاری کارگران اخراج شده نیز مالک شرکت هیچ همکاری را انجام نداد و مدیریت استان این مشکل حل کرد.

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان اضافه کرد: کارخانه روغن جهان در حال حاضر تعطیل مطلق نیست و به بهانه مرخصی دادن به کارگران تولید را متوقف کرده‌اند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر